Rybí dům v Chotěbuzi. Těšili jsme se že si uděláme výlet a poznáme něco pěkného, nového a ochutnáme speciality, dáme si občerstvení. Navštívili jsme krásná akvária v Rybím domě. Moc se nám líbila, některé exempláře byly opravdu nevšední. Pak jsme zašli nahoru do restaurace, kde byl obsazený jeden stůl. Na ostatních stolech byla rezervace. Na všech byla rezervace od 12h. Na jednom, největším byla rezervace od 13h, pro nějakou oslavu. Na terase sedělo 6 lidí u dvou stolečků. U pultu stála obsluha(asi 3-4 ženy) a dívala se na nás jako na vetřelce a něco si mezi sebou povídala. Když jsme viděli, že je rezervace na stole od 13h a bylo v tu dobu 11:15, tak jsme se rozhodli, že si nebudeme dávat jídlo, jak jsme původně měli v úmyslu, ale že si alespoň sedneme, dáme kávičku a nějakého panáčka. Bohužel stále se na nás obsluha dívala nevraživě. Nakonec jedna s nich došla a sdělila nám jestli neumíme číst, že na stole je rezervace. Odpověděla jsem, že až od 13h, že si myslím, že nás stihnou obsloužit. Bohužel jsme byli upozorněni, že nás neobslouží. Jenom zpráva pro hosty: udělejte si pokud bude možné rezervaci předem. Zpráva pro majitele: Takovýto personál Vám odhání zákazníky. Peníze jsme utratili za občerstvení a jídlo jinde. A mohu říci, že jsme nebyli zdaleka jediní, kteří tam tak nevěřícně chodili a odcházeli. Platící hosté od Vás odchází a věřte, že o tomto zážitku budou povídat dále. Osobně být Vámi změním personál.
|